sobota, 17 sierpnia 2013

Dzień 8 - " Płonie ognisko ..." - Agieszka S., Aleksandra S., Marta S.

O 8. 00 było śniadanie. Potem czas na kawę i herbatę. O 10.00 była plaża.. Kąpaliśmy się i opalaliśmy.. Ja ( Marta) siedziałam z chłopakami i graliśmy w karty – w wojnę i w Piotrusia. Wróciliśmy na 13.00 na obiad. Były pierogi, a zupa była szczawiowa. A później na miasto na lody , a potem na plażę z panią Agatą. Kąpałam się w morzu ( Marta) , a ja czytałam książkę zespołu „Dżem” i się opalałam ( Ola), a ja się nie opalałam i wrócę blada do domu ( Agnieszka). Wróciliśmy na 16.00 na capoeirę. Staliśmy, tańczyliśmy i klaskaliśmy do rytmu. I śpiewaliśmy "paranae"- odgłosy brazylijskie. O 18.00 była kolacja. O 20.00 było ognisko.Śpiewaliśmy i tańczyliśmy., jedliśmy kiełbaski i piliśmy herbatę. Na początku na gitarze grała pani Magda, a potem pan Marcin, a następnie muzyka leciała z magnetofonu. Poszliśmy spać.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz